Klachten en tips

Alle medewerkers in de praktijk willen de zorg aan onze patiënten zo goed mogelijk bieden. Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u gekregen heeft. Als u zich niet goed geholpen voelt, aarzelt u dan niet om dit met één van ons te bespreken. Misverstanden kunnen dan worden opgehelderd en fouten kunnen worden hersteld.
Met onderstaand digitale formulier kunt u ons aanschrijven. Uw bericht wordt behandeld door onze kwaliteitsfunctionaris. Uw bericht wordt geregistreerd, behandeld en uiterlijk 2 weken na ontvangst beantwoord.

Mocht uw klacht niet zijn opgelost, dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Tel: 088- 0229100 (maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur), of via www.skge.nl.
Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.thuisarts.nl/klachten-over-huisarts 

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op ‘Klacht versturen’ te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord


Komt u er met ons niet uit?

Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen of vindt u het lastig om het gesprek aan te gaan? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris:

  • zoekt samen met u naar een oplossing;
  • kan helpen bij het bemiddelen tussen u en de praktijk;
  • kiest geen partij en velt geen oordeel;
  • gaat vertrouwelijk om met alles wat u vertelt.

U kunt hiervoor gebruik maken van het klachtenformulier op de website van SKGE via de knop hieronder.

De klachtenfunctionaris is ook telefonisch bereikbaar via 088 – 0229190.

Geschilleninstantie Huisartsenzorg

Komt u er niet uit met onze praktijk en ook niet via bemiddeling van de klachtenfunctionaris? Dan kunt u een formeel oordeel vragen aan de geschilleninstantie huisartsenzorg.
Deze onafhankelijke commissie bestaat uit:

  • een voorzitter (jurist);
  • leden namens de patiënten;
  • leden namens de huisartsen.
  • De commissie wordt ondersteund door een ambtelijk secretaris, eveneens een jurist.
    Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u op de website van SKGE door op de knop hieronder de klikken